Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Marie Gällnegård - 29 maj 2012 15:50

Ha varit hemma me lillafisen min i 2 dar nu som ha haft feber, som vanligt så kommer febern o sen försvinner den efter en natt:s Pratade lite me läkaren om de o tydligen så e de så att vid just 2 års ålder att barnen blir så!!


Ikearesan va super roligt, vi svängde in i Stöde så Micke fick köra fordern en sista gång:)) Sen svängde vi in i Bräcke me o hälsa på Ymer, super kul o se att han mår hur bra som helst:)) Kom hem ca halv 12 på natten, skruvade lite möbler fram tills 3, sova några timmar sen upp vid 9 o skruva lite till:P Efter de hämta vi barnen som hade varit hos min bror o hans sambo!!


Isac fick sin nya cykel o lärde sej på en gång o cykla på 2 hjul<3 Sen berätta Micke för han att Isac skulle vara stolt o till svar får av Isac får Micke höra "De e du som ska vara stolt över mej Pappa" åååhhh mitt älskade lilla hjärta<3


Så helgen va super mysig o skönt o få lite egen tid me Micke!!


Hade tänkt o åka till Solleftå i helgen me, men de blir inte av, lite surt men man kan inte göra allt här i livet:p



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen kommer att handla om mina älskade barn, min underbara hund o såklart lite om mej själv me.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards